Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Ya, saya gagal bercerai Isnin ini - Puteri Sarah

Puteri Sarah bertekad menuntut cerai daripada suaminya, Syamsul apabila akan memfailkan perceraian di Mahkamah Syariah Kuala Lumpur, Isnin ini. KUALA 



LUMPUR: Pelakon sensasi, Puteri Sarah Liyana, 38, mengesahkan akan memfailkan perceraian di Mahkamah Syariah Kuala Lumpur, di sini, Isnin ini. "Ya betul... seperti yang dinyatakan, saya enggan melarutkan masa dan ingin segera memfailkan perceraian . "Saya akan ke Mahkamah Syariah Kuala Lumpur, Isnin ini. 


"Keputusan dibuat atas persetujuan bersama keluarga. Sebelum membuat keputusan besar dalam hidup, saya berkomunikasi dengan keluarga dan keluarga terlebih dahulu. "Mereka menghormati keputusan saya mau berpisah dengan suami, Syamsul Yusof. Lebih cepat, lebih baik agar saya tidak lagi terbebani dengan konflik rumah tangga. "Saya mahu cari ketenangan dan mulakan hidup baharu," katanya ketika dihubungi BH Online. 




Puteri Sarah bersyukur keluarga dan mentua tidak menghalang setiap keputusan terbaik yang dibuat untuk kebahagiaannya. - Foto IG Puteri Sarah Pemilik nama Puteri Sarah Liyana Megat Kamaruddin itu berkata, dia bersyukur keluarga dan keluarga mentua tidak menghalang setiap keputusan yang dibuat. 

Sebelumnya, saya tidak pernah menyorok apa-apa masalah selain pengetahuan keluarga. "Jadi, faham mereka keadaan saya berdepan dengan konflik rumah tangga selama empat tahun ini. "Sudah masa segala-galanya ditamatkan segera. Saya bertekad, enggan menoleh ke belakang lagi," katanya. Hari ini, peguam syarie, Datuk Akberdin Abdul Kader yang mewakili Puteri Sarah mengatakan pelakon filem Lu Pikirlah Sendiri de Movie akan memfailkan perceraian di Mahkamah Syariah Kuala Lumpur pada Isnin ini. “Hanya permohonan cerai akan difailkan Isnin ini,” 

Hanya permohonan cerai akan difailkan Isnin ini,” katanya kepada portal Utusan. Kemelut rumah tangga Puteri Sarah dan Syamsul mula diperkatakan sejak empat tahun lalu, tetapi anak Datuk Yusof Haslam itu tidak pernah membuka mulut mengenainya. Pengakuan Susulan Syamsul, topik seputar kemelut rumah tangganya dan kehadiran Ira Kazar sebagai isteri kedua yang hangat diperkatakan sehingga 'trending' di Twitter. Puteri Sarah dan Syamsul mendirikan rumah tangga pada 8 Mac 2014 dan dikurniakan dua cahaya mata, Syaikul Islam, 5, dan Summayah, 3. Read more : 

Posting Komentar untuk "Ya, saya gagal bercerai Isnin ini - Puteri Sarah"