Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Allah Takkan Maafkan kalian.. Sehingga kalian meminta maaf dgn org yg kalian kutvk..” Tak puas hati Adik Dikec4m..Tak sangka Kakak Ira Kazar Tampil pertahankan adiknya ..

Kuala Lumpur – “M.alunya ya Allah, Syaikhul dan Sumayyah dapat ayah macam ni,” demikian kata pelakon Puteri Sarah susulan perkongsian terbaharu suaminya, Syamsul Yusof dalam Instagram meminta kedua-dua isterinya termasuk Ira Kazar bertenang.

Menerusi hantaran di Instagram Story, Puteri Sarah memb.idas kenyataan Syamsul dengan mengatakan, orang j.ahil sentiasa akan mempamerkan kejah.ilannya.

Malah, katanya, dia k.ecewa dengan ti.ndakan suaminya kerana akan memberi kesan kepada anak-anak.

Saya cuba tidak bertindak balas atas kero.sakan yang sudah dilakukan, tetapi saya sangat bertanggungjawab untuk mengatakan bahawa sangat kecewa dan malu bagi pihak anak-anak serta keluarga.

Syaikhul dan Sumayyah sedang membesar dan saya tidak dapat menafikan hak mereka dengan telefon,” tulisnya.

Puteri Sarah turut menasihatkan Syamsul lebih berhati-hati dan menjaga segala tingkah lakunya dalam media sosial.

“Jaga s.ensitiviti anak-anak dan keluarga awak. Jangan sesekali meny.akiti perasaan anak-anak. Fikir sebelum awak membuat sebarang hantaran,” tulisnya lagi.

Terdahulu, Pengarah filem Mat Kilau Keb.angkitan P.ahlawan itu memuatnaik hantaran yang meminta Puteri Sarah dan Ira bersabar berserta gambar ketika perkahwinan mereka.

“Selamat pagi! Moga kedua-dua isteriku tenang dan banyakkan bersabar. Doakan yang baik-baik,” tulisnya.

Mohon Dilepaskan

Isteri pertama Syamsul Yusof iaitu Puteri Sarah Liyana merayu kepada suaminya untuk melepaskannya kerana tidak rela dimadukan.

Pengumuman mengejutkan itu dibuat Puteri Sarah di Instagram selepas Syamsul masih meny.ekat nombor telefonnya.

“Kepada Mohd Shamsul, oleh kerana awak se.kat saya sehingga sekarang dan tidak ajak berbincang, saya minta lepaskan saya kerana saya tidak rela dimadu,” tulisnya ringkas.

Perkongsian Puteri Sarah itu mengejutkan ramai pihak sehingga memintanya untuk terus kuat dan tabah mengharungi d.ugaan hidup ini.

Reaksi Dari Ibu Syamsul Yusof

Rata-rata netizen tidak berpuas hati dengan t.indakan Syamsul memuat naik hantaran yang berharap kedua-duanya isterinya itu bersabar dan bertenang.

Dalam hantaran yang sama, Syamsul turut memohon doa yang baik-baik untuk mereka.

“Ini Saja Jalan terakhir..” Ya Allah.. Baru Ja Puteri Sarah Minta Diceraikan || Datin Patimah Ismail Nekad Lakukan Ini !?

Terbaru,

“Ibu akan sentiasa jadi ibu, Tak kisahla berapa kali pun kamu patahkan hatinya..” -‘ post’ ibu Syamsul Jawab persoalan sudah restui perkahwinan kedua Syamsul?..

Terbaru,

Allah Takkan Maafkan kalian.. Sehingga kalian meminta maaf dgn org yg kalian kutuk..” Tak puas hati Adik Dikecam..Tak sangka Kakak Ira Kazar Tampil pertahankan adiknya ..

Video Player
00:00
00:52

Kredit : HM/IG

Posting Komentar untuk "Allah Takkan Maafkan kalian.. Sehingga kalian meminta maaf dgn org yg kalian kutvk..” Tak puas hati Adik Dikec4m..Tak sangka Kakak Ira Kazar Tampil pertahankan adiknya .."